söndag 8 januari 2017

Hur firade du nyårsafton?
Vid mammas,samt vid grannens!

Vem pussade du på tolvslaget?
Ingen?


Vilket datum ser du framemot 2017?
Hmm,den dagen jag blir färdig trädgårdsmästare!

Något du hoppas ska hända?
Att jag ska få min examen givetvis. Några kg ner i vikt skulle behövas också hah.

Vem tror du att du kommer spendera mest tid med 2017?
Såklart mina barn,och resten av min familj. Samt med mina skolkamrater.

Har du något nytt projekt på gång?
Njaaae,inte ännu iallafall. Men brukar alltid hitta på något smått.

Tror du att du kommer flytta under 2017?
Nej,det tror jag inte.

Vad kommer du lägga mest pengar på?
Lägenheten,resor till Vasa,och mat?

Kommer du byta jobb/avsluta studier?
Förhoppningsvist avsluta mina studier mot hösten!

En filmpremiär du ser framemot?
Den med Jason Momoa,hmmm, Aquaman? Men den kommer säkert först 2018.

Vad gör du sommaren 2017?
Troligen praktiserar jag samt har examenstillfällen? Ledig i Juli hoppeligen.

Något du vill satsa mera på?
Lite motion skulle ju inte skada!

Ska du resa under 2017?
Typ till Vasa haha? Med min ekonomi behöver man inte ens planera några resor.

Personer du ser framemot att umgås mer med 2017?
Förhoppningsvis umgås mer med Jessica!

Vad kommer du göra annorlunda 2017?
Fokusera 100% på studierna,och såklart mina barn. Annat får vänta.

Sist men inte minst, vilka är dina nyårslöften?
Avger aldrig sådana,dömt att misslyckas. 

Inga kommentarer: