fredag 27 januari 2017

Är det inte typiskt?

Godförmiddag. Fredag är det,och jag borde vara på min första praktikdag,men nepp! Det är så otroligt typiskt,så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
Nåväl,igår morse vaknade jag med sjuka höfter,och jag tyckte det kändes konstigt att gå. Det liksom kändes som att gå på nålar typ. 
Förde kidsen till sina ställen,och kom hem och tog en titt på mina fötter. Vänster fot var totalt uppsvullen! Fick inte alls böjt på tårna. 

Skickade bilder halva världen runt haha,och drog slutsatsen att jag nog ska åka till tant doktor. I väntan på att få sticka iväg så hann svullnaden gå ner. 
Väl där så blev det konstaterat att det troligen är en biverkning av en medicin jag tar för min Raynauds.
Så fick ny sort av medicinen. Så provar med den nu,och hoppas den passar bättre. Ännu har jag inte haft blodtrycksfall åtminstone.

Och givetvis blev jag sjukskriven. Som tur är så har jag praktikavtal ända till slutet av Maj,så jag hinner nog vara där. 

Ska snart åka iväg med Elias till Jeppo. Sen har jag noll planer. Maya ska jag iallafall ha här ikväll. 

Smäller upp en bild av mina fina fötter,så ni som tycker fötter är extremt äckliga,look away! 😉


Paprika 



Inga kommentarer: