tisdag 31 januari 2017

Ny vecka.

Tisdag redan. Snart Fredag igen,herregud! Då ska jag ha mitt kompletteringstillfälle,och klarar jag det så ska det nog firas på något sätt. 

Hmm,helgen kom och gick. Blev en rätt lam helg,förutom i Lördags då vi besökte min moster och co. Riktigt kul! Träffar dem alltför sällan. 

Idag har jag varit på en Prep-kurs i Vasa,inför vårt examenstillfälle inom företagandet. Elias blev sjuk igår (typiskt?),men R hade möjlighet att ha honom så jag slapp iväg några timmar! 

Nu sitter jag här och försöker slappna av. Har 3 kvällar nu haft väldigt obehagliga hjärtklappningar. Stress? Förmodligen,men kan också bero på den nya medicinen. Lär vara en vanlig biverkning. Hur otur får man ha? Nå,ska ge den några dagar till,och lugnar inte hjärtklappningarna ner sig så får jag väl avsluta. 

Imorgon blir det en hemmadag med Elias,eller nåja,kylskåpet behöver påfyllning. 

Smäller upp en del projekt jag gjort senaste dagarna. 

Halloj!






Fick tag i denna via fjärrlån,och fast jag bara läst några tiotals sidor,så är den helt fruktansvärd. 

Gjorde lite business med mina klasskamrater idag 👌

Inga kommentarer: