onsdag 16 augusti 2017

Den senaste veckan.


Hoppsan,här har det ekat nästan tomt i en vecka. 
Haft lite mycket på G med de sista examenstillfällena. Kompletteringen gjordes i Esse igår,och jag klarade den galant.

Nu återstår 2 odlingsexamen till,och dem har jag på Fredag. Jag hoppas så innerligt att jag inte snubblar på målsnöret nu. 
Dagarna har gått åt till att plugga växtkännedom,och till att skriva på presentationen av min odling. Däremellan har vi fått inklämt lite fiske,kräftkalas osv.. 

Barnen har inlett skolan och förskolan. Verkar gå bra hittills! Bara jag som har lite svårt att vara när kidsen blir såhär stora 👀
+ att jag är extremt trött. Tar väl en stund att vänja sig vid dessa tidiga morgnar. 

Ska fortsätta plugga,sen iväg till bibban,och sen till odlingen. 

Hepp. 





Favoritogräset penningört


Min snygg-fula palettis som ger mig oändligt många bebisar

Hoppas denna bebis behåller färgen,så vacker!

Inga kommentarer: