måndag 14 augusti 2017

Höstlistan.

Okej,Augusti är en sommarmånad,men tycker vädret påminner om höst,så here we go,en höstlista. 


1. Vad är det bästa med hösten?
  • Man får med gott samvete sitta inne i soffan och mysa.
  • Tända ljus.
  • De fina färgerna i naturen.
  • Min pyssellust kommer tillbaka.
  • Vardagslunken.

2. Vad kommer du äta i höst?
Kräftor?

3. Vad kommer du dricka i höst? Kaffe,och varm choklad?

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Troligen min Hilfiger-sweatshirt!  

5. Vad gör du om dagarna egentligen? Förhoppningsvis är jag klar med studierna snart,och hoppas det skulle dyka upp något lämpligt jobb. Annars vet jag inte. 

6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Gick i skolan?

7. Vad kommer du lyssna på?
Det jag alltid lyssnar på? 

8. Vad läser du?
De verklighetsbaserade böcker jag kommer över. 

9. Vad tittar du på?
Game of thrones från början för typ 3:e gången. Walking dead när det väl börjar,American horror story också. 


10. Vad var bäst med sommaren?
Resan till Krakow. 

11.Vad har du för höstplaner?Få klart min utbildning,sen bara vara. Eventuellt en resa till Luleå. 

Inga kommentarer: