tisdag 8 augusti 2017

Sista lediga veckan...

Japp,sista veckan sommarlov. Och har vi haft någon sommar att tala om? Nee. Säkert kommer värmen nu när skolorna börjar,som vanligt. 

Spännande lär det bli för mina kids nästa vecka. Benjamin börjar som jag tidigare nämnt,i ny skola,och det innebär både buss och taxikörande.. Och Elias börjar förskolan. 

Spännande (typ "gonna shit my pants-feelis") är det också för mig nästa vecka. På Tisdag har jag min komplettering i Esse av alla ställen. Sen 2 examenstillfällen på Fredag den 18:e. OCH skulle det lyckas så pass bra att jag klarar det,så är jag färdig.
Men som alltid vågar jag inte ta ut glädjen i förskott,utan tar det som det kommer. Har lagt ner så fruktansvärt mycket jobb,så räcker det inte så går jag sönder.


Det om det. I Lördags for vi som sagt iväg till Kälviä. Kollade lite på djuren de hade,gick in i de gamla husen,beundrade de otroligt fina nya lekstugorna osv.. Avslutade på mäcken såklart. Barnen var nöjda med dagen ❤

Får snart söka sig i säng,måste få dygnsrytmen i shack snart.


Hepp. 


























Övergav mitt ombre-hår,och gick tillbaks till brownie

Inga kommentarer: