onsdag 2 augusti 2017

Shoppingen.

Godkväll. Ikväll fick jag äntligen höra lite åska. Här har vi egentligen inte alls haft någon åska alls i sommar. Vill ha mer! 

Sådär annars har jag väl lite landat här hemma efter resan,men skulle som sagt gärna sticka tillbaka. 
Benjamin har börjat simskolan,och den håller på tills skolan börjar. Har skrivit lite på mitt examensarbete,men det intresserar mig inte alls just nu känns det som. Växter skulle jag verkligen behöva nöta in igen också. 

Nåväl. Till shoppingen som gjordes i Krakow då. Egentligen blev det inte köpt så mycket konstaterade jag här hemma. Man har ju också lite begränsningar när allt ska rymmas med i resväskan hem också. 
Men det som blev köpt är jag supernöjd med ❤

Var ju rätt så billigt i Krakow som sagt. 



Versace

Kvinnokaliiser och parfym från Calvin Klein 💓

Stor huppari från Tommy Hilfiger  

Såklart lite souvenirer

Drakar fanns precis överallt. Det sägs att det bodde en drake under Wavels slott innan Krakow grundades. 

Hittade Flying Tiger också. I love that boutique! 
Lite godis och småkrafs blev det till kidsen också såklart,och vodka till min bror + lite mer souvenirer. 

Imorgon blir det Jeppis en sväng. Ska på loppis och på klassträff en stund. Ska bli skoj! 

Godnatt. 

Inga kommentarer: