fredag 21 december 2018

Födelsedag,reashopping och gambämark.

God förmiddag! Redan Fredag,och jullovet inleds strax för många. Vi har barnen nu i helgen,så det blir pepparkaksbak och godisbak,och kanske någon julfilm om de har tålamod. 

Benjamin fyllde ju hela 11 år i Onsdags. Känns konstigt måste jag säga,jag håller ju honom så liten ännu haha. Och jag känner mig gammal,trots att jag försöker inbilla mig att Benni nog har en ung mor 👀 

Igår var vi till staden J. Konstaterade att blandannat H&M och Prisma inlett rean redan. Inte mig emot! Fyndade lite plagg till kidsen,samt en sjukt skön kofta till mig själv. Sista julklapparna inhandlades också,och en klapp till mig själv = Afrikas stjärna spelet. I love it!

På kvällen begav jag och gubben oss mot Vasa och Ritz för att se "Gambämark".   Vad ska man ens säga? Kaj har jag alltid gillat,och har sett dem närmare 7 gånger men denna pjäs tyckte jag stod ut extra mycket. Helt fantastiskt skådespeleri! Synd att de inte spelar den länge till och att den är slutsåld,många som inte hinner se den. Sitter och småfnissar för mig själv än idag. 😁

Anyway,borde nog städa lite....kanske...

Ha en fin Fredag! 


11-åringen💗






Inga kommentarer: