tisdag 25 december 2018

Julafton

Så har julafton varit och farit. Jag skulle bra kunna slänga ut julen redan idag haha,nånej,får väl hänga med ännu till nyår.

Vår julafton började tidigt vid mammas. Många som ska vidare till nästa ställe,så därför firar vi jul hos mamma redan från förmiddagen. 
Drack kaffe,åt julstjärnor,godis osv.. Sen delades det enorma berget med julklappar ut. 

Efter det for vi hem en sväng,sedan skulle Benni köras till pappas.

For vidare till pappas där vi åt julmat,drack glögg osv. Sen julklappsutdelning. 

Blir en sväng till Jakobstad på Torsdag,fick nämligen 2 presentkort till H&M. Vasa måst också besökas då både jag och lillsyrran fick presentkort till Newyorker (jag fick även ett till Flyingtiger).

Idag vaknade jag med värk i halva kroppen. Armen har krånglat redan flera dagar,men nu är det även i skulderbladet och i höften av någon anledning. 

Ska snart skjutsa iväg Elias,som ska vara hos sin pappa tills imorgon. 
För vår del blir det väl öl och Harry potter ikväll 😀

Får tacka alla inblandade för en fin julafton,och för de fina presenterna! 💟

God fortsättning.. 




Syns väl vilka 2 som är mina 👀

Färdig "jycklat" med reflexväst! 

💗

💖

Kiira älskade kudden jag fick 😁

Mamma hon kan hon

Fick denna av lillsyrran 💘

Dukning vid pappas

Har mina aningar vem som sticker iväg med min högtalare ;)


Inga kommentarer: