fredag 7 december 2018

Tidig julklapp.

Hello! Fredag igen! Alltså veckorna bara flyger iväg. Har inte fått någon julfeelis alls ännu,inte hunnit helt enkelt. Men snaaaart har vi klart pälsandet. Nästa vecka blir det färdigt. 

Ändå har jag på något sätt fått inklämt lite julpyntande och pysslande. Men det blir liksom halvhjärtat när jag känner mig stressad.
Igår var jag ledig,men hann ändå inte med något. Men risgrynsgröt fick jag gjort i crockpotten,och kidsen fick baka pepparkakor. En sväng till Jeppo blev det också då Elias skulle hämtas. 

Btw så fick jag beställa en tidig julklapp till mig själv. Blev en ny laptop. Min gamla saknade många tangenter och var säkert 7 år gammal. Så gubb köpte en ny ❤ Dock har jag problem med att få den att visa vissa webbsidor. Har försökt med ALLT. Något krångel med IP-adresser tydligen,överkurs för mig,så datorn får fara till Vasa imorgon till en bekant som är duktig på datorer. Hoppas det är enkelt att fixa.

Körde nyss pojkarna till en kompis i Monäs. Blir väl en kaffe at mamas innan jag hämtar dem sen. 
Ikväll blir det idol-final och mys! Tycker båda finalisterna är lika duktiga så för mig är det ingen skillnad vem som vinner! Lär inte orka kolla till slutet heller,ska upp i jobb imorgon. 

Ha en skön helg.







Min krans

Maanas 






Inga kommentarer: