fredag 14 december 2018

Perus.



Hej, vilket är ditt fullständiga namn? Johanna Maria Sundvik

Hur gammal är du? 30 år. Fyller 31 (!!) i Mars. Ålderskrisen är total. 

Bor du ensam eller med någon annan? Bor med mina söner Elias,och Benjamin (varannan vecka),våra 3 frassar och vår Pomeranian Kiira 💓

Hur lång är du? 1,60 hur jag än bärgar mig.. 

Vad spenderar du mest pengar på? Mat,kläder åt barnen,kattmat och hundmat.

Hur många syskon har du? 3. Storasyster Camilla (36),Mathias (28) och sladdisen Elin (16).

Favoritfärg? Alla nyanser av blått.

Vad gör du varje dag? Tvättar kläder,lagar mat,dricker kaffe,kollar serier. 

Vilken är din favoritmat? Spenat,tortillas,ugnslax.

Vem litar du på? Litar alltför lätt på folk tyvärr. Men,min närmaste familj.

Vad har du alltid i kylen? Mjölk,ost. 

Är du en morgon- eller kvällsmänniska? På senare tid är jag väldigt trött på kvällarna,men pigg på morgnarna,så det första. 

Varför bloggar just du? Nå,trots att kanske ingen läser så är det kul för mig att kunna titta tillbaka. 

Inga kommentarer: