tisdag 18 december 2018

Julfest och kalas.

Goddag. Tisdag eftermiddag,och mindre än en vecka kvar till julafton! 

Var på Elias julfest i Fredags. Så duktiga barn,och omväxlande program! Riktigt bra. Jag fick en gåva från barnen och personalen,ett presentkort till Herlers bokhandel,så det shoppade jag upp igår. 
I Lördags var jag och gubb till Vasa. Kärade ner mig i Newyorker! Blev såklart Tiger också,och Minimani och Lidl. 
På Söndagen hade vi släktkalas på kvällen. Benjamin fick massa pengar,som han troligen ska köpa en surfplatta för. 

Just nu har Benni några kompisar här,inte många,men alldeles tillräckligt ändå haha. 
Jag har varit i skolan och förberett lite inför morgondagens pysseldag. Ska vara där imorgon också. 

På Torsdag blir det som sagt "gambämark"! 

Ha en fin fortsättning på dagen. 



Åppsteda


Tiger-shopping


Från Herlers ❤



Fick en gåva från staden ,så himla fina! 

Inga kommentarer: