torsdag 24 januari 2019

Smidigt.

God eftermiddag! Kallt idag också. Såklart har mina utslag börjat komma,främst på händerna. 
Fötterna,eller snarare tårna är så otroligt sjuka. Svider som sjutton ovanpå varje tå,men kan inte se några utslag. 

Tyvärr är det väl bara att bita ihop,och genomlida dessa kalla dagar. Hjälper dock inte hur mycket jag än klär på mig,och försöker skydda. 

Nåväl,fick plötsligt stegring i Tisdags. Från ingenstans. Och jag har vanligtvis så låg temperatur,så redan 37,5 känns som feber för mig. Fick också mystisk värk sen på kvällen,så jag var hemma igår från jobbet. 

Idag var jag dock,och har haft full rulle. Hjälpt till vid slöjden,varit inne i bokbussen och hjälpt till osv.. 
Passade på att låna 3 böcker också,så smidigt när det bara är att gå ut på gården och låna! Reserverade också "Tatueraren i Auschwitz",som de köper in snart. Egentligen har jag nog alldeles tillräckligt här hemma som är oläst,men lånar så mamma också har att läsa,hon har läst alla mina. 

Imorgon är det då Fredag igen,och en barnfri helg väntar. Får se vad vi hittar på,de lovar väl kallt,så får ligga under filten. 

Hepp. 


Tröttnade på tallkransen

Perfekt väder för att göra islyktor! 

Inga kommentarer: