måndag 7 januari 2019

Something new.

Nu är jul & nyår över,och vårterminen har börjat! Jag får alltid en tom känsla efter att ha städat bort julen. Hemmet blir ju liksom...tomt? 
Så några nya växter har inhandlats,trots att jag har 60 krukväxter från förr. Mer lär det ju bli,kan inte hålla mig alls när jag ser någon ny,cool växt! 
Maxifun besökte vi i Lördags också,efter ett besök vid Sunds. Jag tycker Maxifun har blivit sämre,allt kostar ju ? Visst,förr fanns inte studsmattorna,men då kostade heller inte tex. Air hockeyn. 
Nåja,inte så ofta man är dit numera. 

Har lite smått börjat med att tömma skåpen här hemma. Först ut är mitt klädskåp. BORT ska plagg som är sönder,fläckiga av mål etc.. Men också dem som jag lagt i skåpet och tänkt att jag "kan ju använda någongång". 

Funderar också på att ta en läkartid,för mina armar. Imorse vaknade jag med en förbannad värk i båda armarna. Vänster arm har ju krånglat säkert 9 månader,men har nu också börjat domna bort med jämna mellanrum. 
Kan inte hålla upp armarna i luften,är totalt orkeslös. Men då drar jag mig också för att gå till läkaren,för att igen höra att de inte hittar något fel. Något ÄR fel helt enkelt.

Vi får se,vi får se..

Ska småningom hämta Elias,sen till Jeppo för att hämta hans nya skrinnskor. 

Ha det fint. 







Silverranka 

Gasteria


Inga kommentarer: