onsdag 16 september 2020

Irritation.

Goddag. Nu skulle jag vara vikarie här vid skolan,men nej. Som jag lite bävat för så har febern och förkylningen även tagit Elias. Jag själv hade också 37,5 igårkväll (har så låg temp annars,så är riktigt groggy redan över 37),så här sitter vi nu,jag,Elias och Benjamin.  Benjamin skulle egentligen vara hos sin pappa denna vecka,men onödigt att dra dit sjukor ifall det inte är nödvändigt. Nå,imorgon får han nog åka iväg,han är på bättringsvägen iallafall.

Så irriterad då jag vet hur svårt det är att hitta vikarier i dessa tider. Jag skulle ju även vara vikarie hela dagen imorgon.. Men,såhär är det nu i Corona-tider,tyvärr. 

Ännu en grej att vara irriterad över är att vi igår fick meddelande från staden att vattnet måste kokas innan man kan dricka det. Köpte hem en 10 liters "kagg" igår från Prisma,så lite har vi ju iallafall. Förhoppningsvis ordnar det sig snabbt. 

Det lovas också en ordentlig storm här med början idag. Lite spännande är det nog måste jag säga. Benjamin är väl den som är mest exhalterad haha. Har fixat med ljusslingor lite här och där ifall strömmen skulle försvinna,samt plockat upp saker utomhus som kan flyga iväg. 

Ska nog pyssla lite nu,fler höstarrangemang blir det. 

Sköt om er,och håll er inne under stormen! ❤





Älskade Kiira,som blev 3 år igår 💓










Mera klädfynd 🙈





Inga kommentarer: