torsdag 10 september 2020

Torsdag.

 God eftermiddag! Torsdag igen. Det är ju bara Måndagar och Fredagar nuförtiden? 

Full rulle så gott som hela veckan,förutom Måndag. I Tisdags blev det (tradition nuförtiden) Jeppis. Springer genom alla loppisar,handlar osv. Så skönt att få strosa runt i lugn och ro. Hittar ju alltid plagg till kidsen,även om jag egentligen behöver kläder själv. Har fått riktigt dille på barn/ungdomskläder. Men,är supernöjd med mina fynd både på Tori.fi och på fysiska loppisar. Skulle nog ha fått ta ett lån ifall jag skulle köpa kläderna nya,men istället har jag fått allt till priset av typ en huppari. 

Dock unnade jag mig en ny kudde,en memory-foam från Jysk. Kan inte minnas när jag senast köpt det sist. Gamla kuddarna är riktigt äckliga. Ett till sidobord blev det också,palettsamlingen växer nämligen. 😄

Lite pyssel har jag också hunnit med. Känner att skaparlusten smyger sig på,som alltid efter sommaren. Har blivit bla. en krans,en makramelykta,lite fix här ute osv. 

Har också fått vara vikarie igår och idag + mitt vanliga schema här vid skolan. Alltid hemåt med lite mer cash. 

Imorgon blir det Jeppis och ergoterapi med Elias,sen ska vi inhandla kräftor på kidsens begäran. Lingon behöver vi också få plockat under helgen. 


Ha det fint! 














Nummer 36 och 37 i palettsamlingen 👀




Inga kommentarer: