fredag 2 april 2021

Påsk.

Godförmiddag! Långfredag idag,och det brukar kännas som årets längsta dag på något konstigt sätt. 

Har tyvärr inga barn hemma nu under påsken,känns lite blä. Men lite planer har jag ändå på G. Nu idag på eftermiddagen ska jag iväg till Vexala på kaffe hos Jannika. Sen ska lillsyrran tatuera mig är det tänkt 😉 Sen ikväll ska jag och gubb släng ihop hemlagad pizza,och fortsätta kolla på dokumentären om Auschwitz. Har sett den förut,men är ju något helt annat då man besökt platsen,och känner igen ställena. 

Imorgon blir det nog villan,ska försöka få fyr på påskbrasan som stått obränd i flera år. På Söndag kommer kidsen äntligen hem och vi ska bli bjudna på mat hos pappa. Sen är påsken så gott som slut. 

Kämpar fortfarande med mina öron. Jag tror ju inte de är helt återställda ännu. Nu känns det mest i högra käken. Dock vet jag ju inte ifall det beror på öroninflammationen i högra örat eller om det beror på något annat. Det gör inte ont direkt,men den känns otroligt trött på något vis. Jämna plågor. 


Ha en fortsatt fin påsk! 🐣

Underbara Bellis






Införskaffat årets första penséer. Har glömt dem ute flera nätter,men de har klarat sig. 



Senaste loppisfynden 💗



Inga kommentarer: