fredag 27 augusti 2021

.



Mitt namn och smeknamn: Johanna plain and simple. Men faffa kallade mig "Hanna" back in the days. Oj vad saknad du är trots att det är 20(!!) år sedan du dog,älskade faffin ❤
Till min familj hör: Mina söner Benjamin och Elias,fästmannen Roger,Pappa & mamma,2 systrar,1 bror och syskonbarn. 
Jag bor i: Hembyn Hirvlax. Men har bott i både Nykarleby och Jeppo tidigare. 
Min favoritfärg är: Alla nyanser av blått,samt grått och ljusgrönt.

I min godispåse finns: Händer sällan att jag ens äter godis,men OM jag skulle köpa så skulle det nog vara typ Dajm eller Polly.

Jag lyssnar helst på: Är nog allätare,men ofta rock,Metal. Klassiskt går HELT bort,och dansband.
Om jag var ett djur så skulle jag vara en/ett: Troligen dagslända eller något annat meningslöst. 😂

Detta tycker jag om att göra: Pyssla,dona med blomsterarrangemang,kransar,naturmaterial. Skogsutflykter,bra serier,fiske,läsa.
Detta stör jag mig på: Vissa dagar: De flesta och det mesta.
Jag är bra på: Att förstora upp saker,övertänka minsta lilla.
Jag vill lära mig: Sticka?
Detta önskar jag mig: Att mina barn och familj får hållas friska ❤

Inga kommentarer: