tisdag 17 augusti 2021

Närturism.

Tisdag,och sommarlovet äro slut. Elias var eld och lågor och var påklädd innan jag ens stigit upp! Hoppas det håller i sig. Han börjar 4:an och Benjamin 8:an. (!) Imorgon börjar jag. Känner mig inte alls klar med sommar ännu,men det är väl bara att bita ihop. Inte mycket annat att göra. 

I Fredags besökte vi som sagt Nanoq. Jag har aldrig varit dit,vad jag minns. Vilken härlig,mysig plats alltså! Skulle lätt kunna bo där. Blir nog ett besök till dit nästa sommar. Efter det for vi till Fäboda en sväng,otroligt fint där också. Sen till Jessicas där vi blev bjudna på hotdogs och kaffe. Lite Moa-bebis-mys hann jag med också,hon växer så fort! ❤ 

Igår var vi och kollade till nya grannen mitt emot. Elins kompis Madde som flyttat hit. (Tänk att någon FLYTTAR HIT också!!) Så kul 😁

Miilo kissar fortfarande lite här och där. Inte lika mycket som förut,men ändå frustrerande. Oftast far han på lådan,men är vi borta så kan han kissa på andra ställen. Tar gärna emot tips på hur man får dem rumsrena! 

Ska börja ställa mig mot Jeppis. 

So long. 

































Min stora pojke 😭💓


Inga kommentarer: