onsdag 29 september 2021

Eller så int...

Godmorgon! Onsdag på gång. Elias är till Norrvalla idag med skolan. Länge sedan de fått vara på simhallsbesök iom coronan. De skulle också få prova på hinderbana där,blir säkert roligt! Jag skulle annars ha varit med där idag,men istället ska jag till veterinären med Miilo. The botten blev nådd när han nu börjat kissa i min säng,samt i soffan. Jag tror ju att det är olyckor,för han och Kiira brukar leka rätt vilt där,och då glömmer han bort sig helt enkelt. Hoppas verkligen att det hjälper med kastrering. 

Tidigare skrev jag att jag sakta men säkert hämtat mig från tandutdragandet,men njää. Istället har jag nu konstanta ilningar i tänderna. Inte då jag dricker varmt eller kallt som man brukar kunna ha,utan även utan att äta/dricka. Irriterande,och rätt smärtsamt emellanåt. Jag hoppas ju det är övergående,men i värsta fall hamnar jag igen till tandläkare. Jämna plågor. 

Några möten har jag betat av redan i veckan,men några har jag ännu. Eller möten och möten,men iallafall program varje dag. 

2 korta cykelturer har jag fått inklämt hittills i veckan också,samt att jag i princip varje kväll fiskar ännu. Ibland nappar det,ibland inte. Iallafall har jag beskådat helt otroliga solnedgångar flera kvällar i rad,så skönt att bara sitta på bryggan och titta också. ❤

Har en barnfri helg på kommande,inga planer alls ännu dock. Förslag mottages! 

Ha en fin Onsdag! 


Besökte vinlax i Lördags. Tänk att man inte vetat av denna pärla bara typ 10 km bort från oss?! 







Lite höstpiff. 



😍




När blev mina kids såhär stora? 

The beast. 



Inga kommentarer: