lördag 4 september 2021

Plötsligt händer det.

Hello. Lördag på gång,och en solig men blåsig sådan. Helt allena hemma eftersom vi har barnfri helg. Blir bara skräckfilm,serie och mys. 

I Onsdags fick jag ett infall att sticka iväg med Elias ut och cykla. Jag har inte satt mig på en cykel på x antal år. Saldot landade på hela 15 km. Baken var helt otroligt sjuk på Torsdagen,men jag begav mig ändå ut på en tur igen. Blev dock bara 6 km. Fortfarande ont i bakdelen idag 😂 Har inte ägt en cykel på många år,men lånade pappas fästmös cykel häromdagen. Igår fick jag dock hennes gamla,så nu har jag en egen 💓 

Vad ska man hitta på nu då? Borde egentligen städa,tvätta & föna hunden,prissätta loppisgrejs osv,men är lite seg. 

Lite mer på gång inkommande vecka som sagt. Elias börjar en bollspelskurs på Måndag,på Onsdag ska Roger och jag få vaccindos nummer 2. Hoppeligen får vi inga biverkningar,men har ju hört att folk reagerar mer på andra sprutan. På Onsdagkväll ska Benjamin på Norrskenskurs till Nanoq. På Fredag ska Elias till tandläkaren,och jag ska till Vasa måndagen den 13:e för att dra ut visdomstanden. 


Ha en fin Lördag. 


Passade på när de hade liljor för 1€ vid sunds 👌





Fick denna vackra skapelse igår av pappa. Forellbegonia


Inga kommentarer: