torsdag 23 september 2021

Sakta men säkert.

Morjens. Mulen,dyster Torsdag på gång. Har haft de första frostnätterna denna vecka,och alla mina solrosor,prydnadspumpor och Rosenskära har dött. Nå,det var väntat eftersom de såddes för sent. 

Benjamin är sjuk IGEN. Sist han var här var han också sjuk. Elias har klarat sig någotsånär. 

Jag börjar väl sakta men säkert hämta mig från tandutdragningen,fast det känns av ännu. Behöver iallafall inte leva på värkmedicin och krämer längre. Dock märker jag att tanden längst bak uppe i munnen skaver på tungan. Nå,kanske jag vänjer mig. 

Förra helgen var barnfri,men lånade båda kidsen några timmar på Lördagen för att sticka iväg till Maxifun med Jannika och Karin och deras kids. Superkul fast vi nog inte hann prata så mycket som vi kanske skulle ha velat. 👀

Håller som bäst på att fixa om lite här i lyan. Inga stora förändringar,bara lite hyllor på nya platser osv. Beställde hem nytt tv-bort med syrran och hennes karl förra helgen. Så nu har mitt 90-tals cd/dvd tv-bord sagt sitt. 

Annars lite Blah-feelis just nu. Får ingenting färdigt,utan har påbörjade projekt överallt,känns som jag inte hinner ens med hälften av vad jag vill. Nästa vecka är det diverse möten hit och dit samt tandläkare för Elias. Imorgon ska jag till diabetessköterskan. Ut och cykla skulle jag definitivt behöva också. 

Nå,en dag i taget. 

Ha en bra dag. 



Maffiga kryssar vid Sunds ✌




Kiira blev 4 år 15:e September








Vackert men kallt

Kaos ännu 😁

Tisdagens loppisfynd


Inga kommentarer: