torsdag 7 juni 2012

10e bilden : En bild & en vits jag alltid skrattar åt

Ouuukey,here we go :D Har väldigt usel humor haha.

Så sämst så den är bra haha



Vitsen då. Haha garvar lika varje gång jag läser den :D

"En patient kommer till doktorn och säger:
-Lova att inte skratta!
-Naturligtvis, jag har arbetat här i 20-år och aldrig
skrattat åt en patient.
Patienten tar av sig byxorna och kalsongerna
och visar upp det i särklass minsta könsorgan läkaren
sett...
Den är inte större en korken till en kulspetspenna.
Läkaren kämpar men kan inta hejda en fnissning, som utvecklas till en rejäl skrattattack.
I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande
innan han kommer till sans och säger:
-Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag vet inte
vad som tog åt mig.
Jag lovar att det inte kommer att hända igen.
Okej, vad är nu ditt problem?
patienten säger:
-Den är svullen."


:'D

Inga kommentarer: