lördag 16 juni 2012

Lindex

Igår fick jag äääääääntligen tillbaks min bil! 2½ vecka utan räckte bra till.
I samma veva som vi hämtade bilen så plockade jag upp min lillsyrra,så hon sov över här.
Badade bastu och hade det mysigt igår,Benjamin & lillsyrran låg och fnittrade ännu halv 12 igårnatt :P

Benjamin har fått antibiotika,han har så ont stackarn :/ Kan knappt sitta eller gå. Nån sorts inflammation på ett väldigt obekvämt ställe har han fått. Hoppas medicinen hjälper fort!

Iaf,idag stack jag,Benjamin & Elin (lillsyrran) iväg på shopping till stan! Lindex besöktes först,och såklart hade ju jag hem en massa  kläder. Är ingen större fan av Lindex damkläder,men deras barnkläder är ju helt fantastiskt fina! Dessutom hade de erbjudande,att köper man för 30 € drar dom bort 10€. Super!

Brandbil t-shirt till Benjamin (rea 4€!),1 mumin"topp" vardera,samt mumin pyjamas/shortsdräkt till Elias.
I LOVE!

Dessa blev det också efter många om och men. Fanns bara 2 exemplar kvar av storlek 80. Lite på gränsen om det skulle passa Elias,men det gick! Har tydligen varit en jävla åtgång av dessa?! Skulle vilja hitta en body i samma mönster,de hade sålt slut direkt i  Jakobstad..

+ att jag de senaste dagarna fått massa kläder i postlådan,från FB-loppisar. Gul t-shirt med många traktorer på åt Elias,och en alldeles ny Lindex-tshirt till Benjamin för ynka 5€ (med post). Lappen var tillochmed kvar :)

Så när dessa kläder blir för små,så säljer jag dem. Folk på Lindexfacebook-loppis är ju som galna! ;)

Puss hej!

Inga kommentarer: