onsdag 13 juni 2012

If you can't say anything nice,say nothing at all.

Som rubriken lyder.. Är så upp till öronen TRÖTT på din jävla skit! Denna gång gick det för långt,alldeles för långt. Capish?!

What else? Kan väl ta "12:e bilden-min bil" när jag väl är igång.

Min kära bil är fortfarande på verkstad,har varit 1½ vecka utan bil,jättekul när man bor ute i bushen!
Skulle fått den igår,men de hade hittat ännu mer fel på den,så tidigast Torsdag får jag den. Suck.
Ett enda pusslande när jag har Benjamin som ska till och från dagis,samt mitt jobb då.

Nå min bil är iaf en klarblå Citroen-farmare,årsmodell 2003. Diesel ofc. Drar löjligt lite bränsle. Tankar väl för 20 € i veckan haha,och kör enormt mycket. MEN,då är det dendär jävla dieselskatten. Slopa skiten!

Här är iaf min bil när jag nyss hade köpt den :


Snart till jobbet och svettas ikapp med dammsugaren!

Bye!

Inga kommentarer: