måndag 4 juni 2012

Helgen & shit

Måndag igen,känns helt ok faktiskt.
Helgen var väl helt bra för en gångs skull :) Fredag började jag mitt kvällsjobb. Går alltid trögt första dagen,så det tog längre än det brukar.
Hade fått en ny medarbetare haha,så söt!

Något för Jockiboi kanske? :D

När jag kom hem badade jag & Benjamin i tunnan. Plaskade säkert 1 timme där,så vi var som 2 russin :P
Lördagen bogserade vi min bil till verkstaden. Såklart lossnade bandet mitt i en korsning! Där satt jag och såg jävligt smart ut.
Aja,så i samma veva stack vi iväg till min hemby. Hälsade på pappa som reste iväg till Lichtenstein (?) igår.
Och igår var jag och Benjamin till loppis. Fyndade massor med Cars-kläder! Så igårkväll åkte Benjamin iväg till pappas för en vecka igen..Eller på Onsdag kommer han ju hem en sväng :)

Benjamin är så ivrig att komma hem på Onsdag,eftersom jag "ropat" hem ett muminhus på nätet som borde komma på posten då :)
+ massa småfigurer. Sniff,Stinky,Mårran,Hattifnattarna,muminpappan,Tuutikki,polismästarn. Resten har han redan.

Mer då? Elias tupplurar,katten river huset och jag svullar.. Booring. Blir jobb på eftermiddagen,nice!

Bye!

Inga kommentarer: