onsdag 27 juni 2012

Pics & shit

Christ,blir galen här! Benjamin är hemma från dagis,har varit det nu 1½ vecka. Han är rastlös,jag är trött,Elias bara bråkar & trotsar = 3:e världskriget! Finns inte mycket att göra när det är sånthär bajs-väder ute. Blåser,regnar och blä.
Thank God så finns det massa muminfilmer att se på.

What else? Igår var jag & Benjamin på tumanhand till stan. Fettade oss @ Mcdonalds,samt besökte 2 loppisar. Idag ska jag & sambon till stan,och på Fredag åker jag och Elias iväg. Ska shoppa på rea! Lindex,Kappahl,Seppälä har jag siktat in mig på. Får ju min stora peng på Fredag ;)

Vår 3-årsdag till ära så fick jag en blombukett (som han plockat själv :D ) + att han stekte plättar. Mums!
Vi har haft någon sorts förkylning här,med bara feber. Men kanske det har ordnat upp sig nu?

my boys <3

Bukett :D

Min vinst som jag vann hos Ninozia. Doftar helt underbart!
Sambon har ny brud IGEN,denna gång GUDRUN :D

Inga kommentarer: