torsdag 28 juni 2012

Mumin-feber

Iochmed att min son älskar allt som har med Muminfigurerna att göra,så har även jag smittats av denna Mumin-feber. Ah,så söta grejer det finns!
Har den senaste tiden shoppat en hel del Muminkläder,muminfigurer,muminhus osv. Direkt jag ser någon Muminprodukt i butik så köper jag haha :D

Igår sökte jag efter drickflaskor och muggar med lock till barnen,men fan vad dyra? Fucking 6€ för en flaska med Cars på?
Men då hittade jag denna ,kostade 9,90 €  :

Väska,lunchbox och flaska! Betalade gärna 3-4 € mera för detta :) Super!
Boxen passar utmärkt till förvaring av Benjamins alla Muminfigurer. (Lillebror älskar att stjäla dem)

Annat som jag MÅSTE ha är (kanske skulle börja samla?):
Emaljmuggar,så fina!
mymlan ofc


Till Benjamins samling :P

Handdukar..
Muminkanna <3

Snälla tomten kanske? :D

Inga kommentarer: