måndag 25 juni 2012

Aldrig mer

Brukar ju låta så efter en rejäl fest eller hur? Men jag kan såklart aldrig hålla någon sorts vettig gräns,utan jag är alltid sist i säng. Blev väl 7 på morgonen igen? Bläää.
Massa folk var det iaf,mycket drama,men ändå kul sist och slutligen. Jag var väl 5-6 gånger och badade i tunnan haha.
Nu efteråt är jag blå ÖVERALLT,samt att jag har bränt mig i solen rejält i Lördags. Illa mår jag ännu idag,urkh. Konstigt att jag alltid råkar illa ut haha,denna gång var det trappan. Jag stod väl ivägen,eller så var jag som vanligt stor i käften ;)

En nykter jag,och en trevlig tjej jag träffade :)

pussyyy
ppl
Jag & syster
Hupsie,andra armen ser likadan ut..

Auutch,"endast" lika stor som hela min hand....
Nåja,vad se fram emot nu då? Sverige lär det bli snart,redan nästa vecka kanske? Sambon med sitt fiske ;)
Imorgon har han och jag btw varit tillsammans i 3 år. Weeei!

Inga kommentarer: