torsdag 6 augusti 2015

10-9-8-7 hedeenand.

Hänger på jag också! 

10 saker jag tycker om:
*Mina barn givetvis.
*Min familj.
*Verklighetsbaserade böcker!
*Pyssel.
*Tv-serier.
*Mina 3 katter.
*Ugglor.
*Mysiga höst/vinterkvällar med tända ljus.
*Att få lägga sig nyduschad i rena sängkläder (That feeling!)
*Fotografera blommor,växter.
9 saker jag tycker mindre om:

~Spindlar.
~Fästingar!
~Djupa vatten.
~Oreda.
~Mina finnar,och ärren efter dem.
~Min näsa.
~Människor som tror de är bättre än andra.
~Lever,hur KAN man äta sån skit?!
~Mina tatueringar. (Vill göra om den ena åtminstone)

8 bloggar jag läser:
Sara
7 saker jag vill göra i framtiden:
- Ett barn till. (OMFG tänker de flesta,men ja..)
- Flytta till något eget,inte på hyra.
- Resa till Rom.
- Besöka Auschwitz.
- Jobba i en presentaffär.
- Ha en Pomeranian.
- Vinna på lotto. (lol)

6 saker jag är rädd för:
~ Att något ska hända mina barn. (Olycka,sjukdom..)
~ Att någon i familjen ska dö.
~ Cancer.
~ Spindlar. 
~ Djupa vatten.
~ Att det ska börja brinna.
5 platser jag tycker om att vara på:
* Sängen (Inget snusk nu..)
* Vid villan.
* Mammas/Pappas.
* Loppisar!
* Bibban.

4 ord som beskriver mig:
- Barnslig.
- Kreativ.
- Blyg. (Inför okända dvs)
- "Stor i mun" (Hur tusan säger man det med ETT ord?)

3 saker jag ser fram emot:
* Mina studier.
* Julen.
* Nästa sommar hah.

2 bra filmer:
~ Gladiator.
~ Water for Elephants.
1 bra låt:
Såklart. 

Inga kommentarer: