torsdag 27 augusti 2015

Stuligods.

Stal denna inne hos Carro. Försöker få tiden att gå,ska iväg på möte klo. 10. 

10 saker jag gör varje dag
*Röker *skäms*
*Borstar tänderna
*Kör bil?
*Läser
*Kollar tv-serier
*Kramar/pussar mina barn
*Läser bloggar
*Fotograferar
*Virkar
*Chattar

9 senaste meningarna från fb-chatten
Jag : Har ni USB i tv?
E: Hurså?
Jag : ALltså uttag?
E: Ja hurså?
Jag : Tänkt ja sku ha komi å pöjst me de imåro på dan bakett ja ha vari på na möt
E: Ja göra he :D
Jag : 10 ska ja på myööt
E: tummen upp
Jag: Kan ju endera koll temde trollen elä 3:an åv hedee

8 smeknamn jag haft genom tiderna
Eeeh,ha noo int haft 8 men men..
*Hanna
*Älskling
*sötnos å blabla blaaa

7 serier jag sett 
* Sons of Anarchy
*Breaking Bad
*Greys Anatomy
*Supernatural
*Criminal Minds
*Arkiv X
*CSI
6 vänner jag tänker på ofta men talar med mer sällan
*Marjut
*Pärsan
*Jänttan
*Malin
*Alexandra
*Camppo

5 saker jag gjort på fyllan
Vad har jag INT gjort? Ni behöver ju inte tro att jag är stolt..

*Sprungit undan polisen
*Hånglat med en person av samma kön
*Blivit portad från en krog..
*Fallit & blivi kastad ner för en trappa
*Åkt polisbil hem

4 husdjur jag haft
Otaliga mängder katter men den jag aldrig kommer glömma är nog Bagheera
*Sköldpaddor,Ajax & Bruno
*Ökenråttor
*Getter,Amanda och Belinda
3 gånger jag ångrat något jag gjort
Finns ju för mycket...
*Allt onödigt tjafs och bråk
*Gånger jag kastat ur mig något jag inte menat
*All tid jag slösat bort på att vara negativ.
2 senaste gåvorna jag fått
*Mugg från Sicilien
*Blomma
1 sak jag älskar att göra
*Läsa!

Inga kommentarer: