onsdag 19 augusti 2015

Skola + fynd!

Iltaa. En väldigt seg Johanna som klottrar. Huhhu vad slut i bollen man kan vara (mer än vanligt). 
Imorse for jag till jobbet,och städade bastun och tvättstugan. Efter det blev det Vasa och YA. 
Hittade rätt direkt denna gång! Wooh. 
Gick igenom hur studierna är uppbyggda,lärarna presenterade sig,vi traskade genom så gott som hela skolområdet samt att vi fick MASSOR med papper.
Blir skoldagar mån-ons. MEN,det skiter sig lite tidsmässigt för mig. Finns ingen chans att jag skulle komma mig till Vasa till 08 på morgnarna,och hem först över 5. Men lektionerna har ingen närvaroplikt,så jag måste dyka upp när jag har möjlighet helt enkelt. Blir ett enda pusslande,men det blir finemang ska vi tro! 
Trevliga människor i alla åldrar i min klass,allt från nyutexaminerade,upp till 40+,och EN kille. 

Blev ett litet wtf-moment då läraren sade att vi skulle börja nästa vecka. Många som inte hade möjlighet till det,så starten sköts upp till 31:a.

Anyway,efter det så stack jag in till Combo-loppis när jag ändå var i närheten,och fyndade förstås! 2 byxor till Elias,2 MUMINGLAS,sunk-sväll-pyjamapants till mig och ett retro-dataspel :D Blev inte många €.

Väl hemma så smet vi över till syrrans,där de river ut saker som bäst. Jag hoppade ju i containern förstås,och "fyndade" haha. Det de slänger ut,släpar jag hem.


Puss och hej!

Schema :)


De gröna Katvig-byxorna = ett fynd!

Who's that sexy beast?! Perfekta sväll-pants i vinter,såklart med ugglor på ;)

Iiih. Syrran fick ett :)

Släpade hem från syrrans :D



2 kommentarer:

piff sa...

du är ju så snygg och händig tror många karars dröm och fina bilder tar du!

Johanna sa...

Nemen tack ska du ha! :)