söndag 30 augusti 2015

Söntaaaak.

It is.. Vad haro skett de senaste dagarna? Egentligen inget märkvärdigt,största händelsen är väl att jag numera är brunett. Back to brownie. Trivs bäst med frillan i den färgen!
Annars inget nytt egentligen. Har varit barnfri några dagar,och det har känts weird. Men ikväll får jag hem Benjamin. 
Imorgon börjar jag då mina studier på riktigt. Skulle väl börja med att traska igenom området,och lära oss de olika lövträden. 

I fredags blev det Jeppo. Stack iväg till Härmä och shoppade lite. Köpte nya virkstickor,garn,nya muminburken,en stor akrylboll som man ska hänga i taket (som jag inte vet vad tusan jag ska göra med)

Efter det blev det lite grillning,och jag vräkte i mig en halv låda kräftor. Nam! Sen blev det mys framför en brasa,bastu osv. 

Igår blev det mat vid villan,och sen hem i soffan. Raketer och sånt sket jag fullständigt i. 

Idag ska jag till Jeppo ett varv,med dagisväskan åt Elias,han ska vara där tills imorgon. Handla lite ,samt hämta Ben. 

Hepp!








Inga kommentarer: