lördag 1 augusti 2015

The trip.


Jahapp,har landat här hemma efter den korta resan. 
Tyckte det gick snabbt att köra,båda vägarna. Men då hade jag lyxen att få sitta på ;)
Med Elias gick det hur bra som helst! 

Startade en halv 9 på Torsdagen,körde upp till Ii,och stannade vid Kärkkäinen en sväng. Sen körde vi ända till Luleå. Var in till centrum,Strandgalleria. Jag hade ju en butik som var ett MÅSTE,and guess what? Lagerhaus hade STÄNGT PGA VATTENLÄCKA! Just my f*cing luck alltså. 
Var in en sväng till Cubus,och fyndade lite plagg till Benjamin.

Sen blev det Dollarstore. Superbilligt place,och jag handlade massa smått.
Sen Rusta,där jag också handlade lite förstås. 

Sen vidare till Sunderbyn,och faster,där vi skulle sova en natt. Åt god mat,träffade nästan alla kusiner (utom en),och sov sedan i husvagnen,så mysigt!

Dagen efter så startade vi på förmiddagen mot Haparanda. Väl där blev det systembolaget,Coop,mat på Max,och IKEA. 
Sen körde vi hem. Inte desto mera. Borta bra men hemma bäst!

Kastar upp pics på mina inköp :P 






Dollarstore
Iiih



Rusta


Kärkkäinen
Ikea




Inga kommentarer: