fredag 21 augusti 2015

Juthbacka.

Fredagkväll,och jag sitter hemma trots att det är Juthbackamarknad. Vuxenpoäng till mig hah! 
Nee,påsant har jag inget behov av att lalla på där i fyllan. Mysigare att kolla serier med popcorn. Konstaterade att jag haft barnen på alla "större" tillställningar i år : American Car Meeting,Jeppisdagarna och nu Juthbacka. Lider jag? Inte det minsta. Har faktiskt tagit det otroligt lugnt i sommar. En ynka Fredagsöl har tillochmed lämnat bort haha.

Anyway,idag städades lyan (sällan...) samt att jag hade Amigo,syrrans Bichon här nån timme. Runt klo 2 begav Benjamin och jag oss mot Kaabi. Mötte upp lillsyrran och henner vänner i stan,och traskade mot Juthbacka. 
Lagom mängd folk,men ack så varmt och svettigt! Orkade inte ens gå igenom allt. Tyckte priserna var höga i år,speciellt på muminmuggar! Men fyndade iallafall 2 Max muminglas. Syrran köpte det ena sen av mig. 

Annars har jag börjat virka ganska mycket. Olika projekt på gång,på samma gång förstås. De flesta jag börjar med blir väl klar när jag är pensionär typ. 

Nu somnade pojkarna nyss,och jag ska poppa popcorn och slänga mig i soffan. Imorgon är det tänkt att vi ska spendera nån timme vid Storsand!


Ha de bäst.






Inga kommentarer: