måndag 24 augusti 2015

Oh lazy days.

Måndag,och det underbara vädret fortsätter! Faktiskt måste jag säga,att NU vill jag ha nån dag med regn. Dels för att det är torrt,och eländigt ute,men också så jag med gott samvete kan städa upp här ordentligt,eller bara ligga inne. Vem vill eller orkar städa i denna hetta?!

Anyway,var näst sista dagen i jobb idag. Känns lite motigt,men tror nog studierna blir bra det också,bara jag kommer in i rutinerna. 

Igår var vi vid villan,kidsen höll på att mörda varandra här,så stack dit så de fick svalka sig ,och springa av sig. Är ju så otroligt lite vatten i sjön,så får ju gå låååångt för att ens få doppat sig. 

Imorgon blir jag barnfri,någon dag. Elias ska spendera tid med pappa,som kommit sig hem från björnjakts-resan. Måste även in med prov igen till HVC,något som är galet med mina tidigare prover tydligen. Hoppeligen inget farligt.

På Onsdag blir det sista dagen i jobb,och sen tror jag att jag åker iväg till Jeppis. Måste inhandla bla. ny kalender till min skolstart. 

Ska tvinga i mig kaffe nu,sen hämta Elias,in via bibban och sen troligen till villan!


puss på er.






Inga kommentarer: