söndag 29 november 2015

Lillajul.

Dit for den,och gott gjorde den? 

Vad har vi då gjort? Jo...


  • Haft sönder en dammsugare,samt fått en ny.
  • Hämtat hem små julgranar.
  • Fått besök av lillajultomten givetvis,Elias fick en liten lastbil,Benjamin fick en cd-skiva. 
  • Bakat pepparkakor. (Som vanligt blev det ju JAG som fick baka ;) )
  • Hostat,haft feber,snörvlat både jag och Benjamin. Sjuka ännu.
  • Bundit en krans,som jag blev fullkomligt missnöjd med.
  • Fått paket från Adlibris.
  • Pysslat med lite ditt som datt.

Desto mer har vi väl inte gjort. Fick ju en förkylning plötsligt,så vi har varit rätt så lättretliga,och trötta både jag och Ben, Men det var väntat. Har sån värk i precis hela kroppen,baah. Tur vi har ledig vecka,så jag inte missar något i skolan.

Slänger in massa pics istället för att pladdra.


Enjoy. 


Minibollarna är ju för söta!

Gjorde en stjärna av en gammal tumstock! 

Unnade mig en Söndagsbukett. 


Översvämning vid villan

Årets advents-skit och smutsigt fönster.




Inga kommentarer: