lördag 4 februari 2017

I did it.

Hejåhåå. Några dagar sen sist. Har inte haft lust,eller tid att skriva något. Ingen ork heller för den delen. Lider fortfarande av dessa helvetiska hjärtklappningar. Ibland redan från morgonen. Under dagen känner jag inget,men sedan till kvällen kommer det igen. Känner mig orkeslös. Och idag var det riktigt besvärligt. Känt mig svag,yr och helt enkelt konstig hela dagen. 

Har också svårt att hitta sömnen,för det är obehagligt och irriterande när det känns som att hjärtat är i halsen. Inte så att det rusar,utan mera att det slår hårdare vissa slag,eller hoppar över slag. 
Nåväl,medicinen kan jag inte tro att det är längre,den slutade jag med för flera dagar sedan. Får väl likförbannat plinga till hvc på Måndag..

Annars då? Min komplettering hade jag igår. Och jag tyckte bedömarna var lite onödigt tjafsiga faktiskt. De hade glömt bort att jag presenterat vissa saker,svarat på samma frågor första gången osv...Men jag blev godkänd,så nu lägger jag det bakom mig!

Idag kom pappa och E äntligen hem från Vietnam! Fick ett så fint halsband,med en pärla som varit hela 2 år inuti en mussla. I love it.

Ungarna sover,och jag ska kasta mig i soffan småningom. Hoppeligen får jag sömn före 00! 

På Måndag blir det praktik (och eventuellt läkarbesök) och på Tisdag skola.. 


Hallo.



En mysfigur




Inga kommentarer: