torsdag 23 februari 2017

Balls.

Torsdag kväll,och jag borde verkligen söka mig i säng nu redan. Är helt sjukt trött,gråten i halsen,har hjärtklappningar och vill bara sova fram till våren känns det som. 
Imorse släpade jag mig iallafall iväg till Vasa. Började dagen med att fixa ihop tulpanbuketter som skulle säljas uppe i huvudbyggnaden. Sen blev det möte angående mitt företag. Och det kändes bra,och genomförbart direkt efteråt. (Men nu igen känns det hopplöst)

Sen fick vi binda ihop en krans,som vi senare gjorde en spiralbukett inuti. Jag tyckte det var helt sjukt svårt,och jag rev min bukett 4 gånger tills jag konstaterade att jag måste börja köra hemåt. Så den skapelse jag tog med mig hem får ni inte se. Helt sjukt ful alltså. 
Men en ny blom-kärlek fann jag idag,nämligen solboll (Craspedia globosa),så otroligt charmig! Ska nog söka efter sådana frön i butik tror jag. 


Imorgon är det Fredag igen,och en barnfri helg väntar. Blir åtminstone filmkväll imorgon,sen vet jag inte. 
Sportlovet inleds för kidsen. Har faktiskt program varje dag,så kanske vi inte har ihjäl varandra här,ska vi hoppas. 

Ha de. 







Ranunkel. 




Inga kommentarer: