måndag 6 februari 2017

Första dagen.

Good evening! Måndag är det,och en kyligare sådan. Känns redan kallt här i lyan fast jag skruvat upp batterierna. Lär få sova påklädd inatt!

Var min första dag på praktik idag. Blev att snitta massa blommor,städa ur kylarna,diska osv. Helt perus blomsterbutiksjobb! En kondoleansbukett fick jag också göra,samt köra ut den. Nån liten pinighet hann jag med också,men hey,jag är ju där för att lära mig. 

Efter det så var jag till farbror doktor. De tog EKG,och konstaterade att min puls nog är lite för snabb. Fick insomningstabletter,och en order om att coola ner lite. Medicin som sänker pulsen kan de tydligen inte ge mig pga. min Raynauds. 
Blodprov ska jag på imorgon. Sköldkörtelprov och Reumaprov. 

Bestämde mig idag att hoppa av en kurs,och istället göra en kurs x 2. Svårt att förklara hah,men det blir iallafall lugnare nu i Februari. 

Ha de. 








Inga kommentarer: