onsdag 15 februari 2017

Vändagen & nära ögat.

Morning. Onsdag morgon/förmiddag,och det verkar bli en vacker dag! 
Igår var det då alla hjärtans dag. Firades inte desto mera här. 

Var nära ögat igår när jag skulle till Jeppis. I Sundby skulle en bil köra om mig (fråga inte varför,jag körde ändå 80km/h),och han fick sladd direkt. Skulle jag inte ha gasat på lite,så skulle han nog ha kört in i baken på min bil. Han sladdade hit och dit,och slutade tillsist i diket. 
Hann bli riktigt skakis,men som tur gick det ju bra. Var riktigt förrädisk väg,med svartis lite här och där. 

Nu skulle jag verkligen behöva jobba på mitt företag. Men ska på möte med läraren nästa vecka,och se hur jag kommer mig vidare. 

Senare idag blir det bibban,och tandläkarbesök med Elias. 





Älskar detta loppisfynd! 



Vändagspresent till mig själv. 

Cold shoulder


Inga kommentarer: