måndag 13 februari 2017

Drowning.

Hello. Måndag igen,men en otroligt vacker och skön sådan! Riktigt vår i luften. (Men nog kommer takatalvi än)

Helgen kom och gick. Bowlingen förlorade ju jag förstås haha. Men ändå kul. Efter det blev det spelande här hemma hos mig. 
Lördagen spenderades också här hemma,med film. Igår kollade jag och Benjamin ishockey,samt byggde lego. 

Kanske man skulle sticka iväg till villan när kidsen slutar? Har förstås MASSOR jag skulle behöva få skrivet. Det slirar otroligt med min företagsplan. Fick nog börja om från 0. 
Skulle också behöva planera vad jag ska så i sommar till "produktion av valbar växt"-kursen. Och jo,även planera binderiexamenstillfället + kundbetjäningstillfället. Arghhh,jag drunknar. 

Imorgon är det alla ❤:ans dag,och den spenderar jag på mitt praktikställe! Hoppeligen får jag inte fler utslag på händerna nu,har fått några när det var kallt.. 

Ha en fin måndag. 


🏁

🎳

👍


Inga kommentarer: