onsdag 8 februari 2017

Småkrafs.

Hello. Lill-Lördag idag,och snart helg igen? Veckorna bara flyger och far,och jag får ingenting vettigt gjort! 
Lallade bort största delen av denna vackra dag i Jeppis. Med mig hem kom lite ditt och datt. Sånt där som jag liksom bara måste ha. 
Har lekt med såpbubblor ute med kidsen också. Så vackra när de väl frös! 

Nu är energin slut. Lite piggare har jag varit idag ändå,trots lite mer program. Hjärtklappningar har jag nog ännu på kvällarna,men inte lika länge. Ett steg framåt iallafall. Lite skrämmande är det dock hur glömsk jag blivit,och "råddo".. 


Nu in the dusch (Brr!) och sen besöka soffan en stund,sen natten. Blir skoldag imorgon. 




Älskar min "nya" stickade tröja! 

Måste ju börja någonstans. Men fröna får nog vänta lite till. 


Fick typ moderskänslor för dessa,så söta!

Photo-fail haha. ✌



Inga kommentarer: