tisdag 26 mars 2019

31.



Godmorgon! Ser ut att bli en solig dag! 

Blev hela 31 år igår. Alltså ids inte ens säga hur pass brutal min åldersnoja är... Kroppen kanske är 31 år,men definitivt inte skallen haha! Har nog lämnat där vid 14.👀

Fick så fina presenter! Brickan jag spanat in vid Wargendahls,en burk för mina pistagenötter,favoritparfymen från Avon,krukan jag spanat in vid Cityflorist,frön,krukväxter,pengar,en lott (vann btw 20€) och en bukett. 

Roger och jag firade också vår 2 årsdag igår. Känner mig så lyckligt lottad som har honom,han måste ju vara världens snällaste och omtänksammaste man. Ställer alltid upp för mig och barnen,vad det än må gälla! 💓

Ska snart iväg till Jeppis. Ska försöka hitta något plagg till mig själv för en gångs skull. Länge sen det blivit något nytt till mig. 

Ha en fin dag! 











Omplantering på G, palettisarna är så vackra 💓


Inga kommentarer: