fredag 15 mars 2019

Vilket schampo använder du just nu? Elvital Nutri gloss just nu.. Dock har jag inte hittat något schampoo eller balsam som passar mitt hår riktigt. Skulle väl behöva klippa av topparna rejält,men vill inte då jag äntligen fått lite längd på det.

Vad var det senaste du tittade på på tv? Mumin igår med sönerna 👀 Mumin blir man aldrig för gammal för.

Vad hade du på dig för skor idag? Inga än.

Ett starkt minne från högstadiet? Har nog förträngt det mesta från den tiden.

Vem är din senaste kändiscrush? De samma vanliga,Charlie Hunnam,Jason Momoa.. 😁 Och förstås Mulder i X-files. 

Vad drömde du om förra natten? Bara jag som inte minns mina drömmar? 

Tänker du rösta i riksdagsvalet i april? Nej. Jag förstår mig absolut 0 på politik,och tänker inte rösta när jag inte är insatt.

Vilken är din go-to låt när du behöver pepp? Kommer inte på någon..

Något som alla andra älskar, men du inte riktigt förstår dig på? Hmmmm,

Har du irriterat dig på något idag? På min fantastiskt sjuka handled. Det liksom strålar ut i handen. Ingen aning vad som hänt..

Lil’ + det senaste du åt = ditt rapper name. Inte ätit något än,så det får bli Lil´ coffee.

Visa det senaste fotot du tagit med din mobil – och berätta om det.  Givetvis på min baby,Kiira. För att hon är för söt 💖


Vad har du för helgplaner? Idag ska vi prova den nya restaurangen i Nyykaabi,samt städa,imorgon vankas det barnkalas.


Inga kommentarer: