fredag 22 mars 2019

Småttogott


Godförmiddag! Vilken härligt vacker dag det verkar bli! Och helg är det dessutom. Blir en barnfri sådan. Känns som att våren har kommit,upptäckte att scillorna och tulpanerna har orkat sig upp här vid husknuten.
Låg och läste imorse i godan ro,och kommer plötsligt ihåg att jag ju skulle hämta Maya till pappas...Senil? Fyller ju hela 31 år på Måndag. 😏

Slapp sist och slutligen till en läkare i förrgår. Domen blev att smärtan kommer från axeln,och jag fick en kur antiinflammatorisk värkmedicin. 
Smärtan i handleden har faktiskt lättat,men istället har jag otroligt ont i skulderbladen,och axlarna. 
Nå,får hoppas det ger med sig. Blir väl kortisonspruta om det kommer tillbaka.
Blev iallafall sjukskriven igår,men blir ju galen här hemma när man ser allt man skulle behöva göra.. 

Fick en fix-ide i Onsdags. En hylla jag bara absolut måste ha. Jag,Roger och Elin slog våra kloka huvuden ihop och byggde en. Den ska ännu målas,så visar upp den sen. Lite sned hit och dit,men det gör inget haha! 

Önskar er en underbar dag,och helg! 🌺


Handmålat loppisfynd 💓



Kärlek för hela 0,50 c 💗

Fick en tidig present av Roger,redo för sommarens kommande Metallica-konsert 👄

Sådda i Tisdags!





Våren kommer nog i år också 😀


Inga kommentarer: