tisdag 12 mars 2019

8 år.


Hello! Ny vecka pågång igen. I Söndags fyllde Elias 8 år,8 ÅR! Helt otroligt hur åren går. Hade släktkalas då på Söndag. Elias fick en slime-station,så här har det klottats med slime och glitter och sånt. Tror vi har glittrat ner hela köket. Kläder,pengar och ännu mera slime fick han också. 
Återstår då kompiskalaset på Lördag. Många inbjudna som är bortresta,men några få hade iallafall möjlighet att komma. 

Igår blev det Jeppis för att handla till kalaset. Såklart for bilen till Sunds också,och några små guldkorn fick komma med hem. En hel massa frön också för den delen,får nog tänka om i mina rabatter nu till våren. 

Måste verkligen städa nu,det har bara lämnat. Jag fixar om lite i skåpen och på hyllorna i alla rum. Har målat om mitt bord jag brukar ha vid sängen,och under tiden hade jag lampan här i hallen. Vad händer då? Jo,Elias lyckas dra ner lampan,och den går i 1000 bitar. Min älskade HELGE-lampa. 😟 Blir att söka en ny... 

Nåja,ska börja dona. Ha en fin dag! 





Inga kommentarer: