torsdag 16 maj 2019

Fail och shopping.


God eftermiddag! Torsdag igen en gång,och jag kom nyss från skolan. Fick en hel del att göra plötsligt,så jag har knappt haft tid att komma därifrån haha. 
Kom nämligen en massa nytt material inför nästa läsår. Så det har jag packat upp,och har försökt få in det på sina platser. 
I samma veva går jag igenom,och ordnar upp i pysselskåpen. Inte lite material som är huller om buller kan jag säga! Men jag trivs som fisken i vattnet! Tur att jag får fortsätta till hösten där också. 

Nå,var som sagt till malmska med lillsyrran i Tisdags. Tror ni makkapären hade fungerat? Nepp. Nästan en vecka har hon haft den i onödan.
Sköterskan försökte sticka in den pånytt,men fick den inte att börja blinka som den skulle. Så,kanske får prova pånytt om de får nya sensorer. 

Efter det sprang vi i diverse butiker. Benjamin behövde skolavslutningskläder bla. 
Var såklart till Sunds också,och kom hem med lite godingar. 
Hade ett paket från H&M på posten också,som innehöll kläder till barnen,och 2 klänningar till mig. En blåblommig som jag menar ha på vårfesten. 

Annars har vi hunnit med föräldramöte,sådd av massa blommor osv.. 

Loggade nyss in på min mail och till min stora glädje hade jag ett mail där det stod att jag vunnit ett 50 € presentkort till Cocopanda! Alltså nästan så jag tjuter av glädje! Jag har aldrig råd att köpa smink,så det satt så bra med vinst! 💗

Imorgon åker Elias iväg till pappas,och vi har barnfri helg. Blir hockey och  troligen Pet Sematary 2!



Ha en skön fortsättning på dagen. 🌷











Macramé fjäder





Äckel som ramlat av katten. 


Inga kommentarer: