tisdag 7 maj 2019

Tisdag.

Hello! Ny vecka på gång igen,men var är vårvärmen? Nå,till slutet av veckan har de ju lovat varmare. 
Helgen var en barnfri sådan. Kollade Pet Sematary originalet med Elin och Botto i Fredags. Fortfarande av den åsikten att den är bättre än den nya! Annars en onödigt lat helg..

Har hem Elias idag. Ingen feber (än..) men riktigt snorig och hängig. Han har inte varit uppe många minuter hittills idag. Imorgon ska jag med lillsyrran till Malmska för att sätta en sensor för att kunna följa med hur hennes sockervärden beter sig. 

Tydligen är vi lite unika i vårt släkte på mer än ett sätt haha. Mormor hade diabetes,mamma har,jag har,storasyster har,och nu-troligen också lillasyster. Vi ska ta blodprov till någon forskning om just ärftlig diabetes. 
Men,vart tusan ska jag göra av Elias? hmm,nå,det ordnar väl sig. 

Snart kommer Benjamin hem från skolan. Tycker denna dag segar sig fram..Så otroligt tråkigt. Ute och dona är det för kallt för.. 
Har en massa sticklingar som jag haft i vatten i evigheter,så det ska jag ta tag i nu och plantera.. 



Bye.



Lönar sig att slänga utblommade lökar i rabatten







Sorry Elin 😀

Inga kommentarer: