tisdag 28 maj 2019

Helgen,vinst & sjukstuga.


Goddag! Vi är inne i den sista skolveckan. 
Elias blev riktigt snorig på Söndag,och nu dras han med en riktigt ful hosta. Feber hade han igår också. Så han har varit hemma igår och idag. Imorgon är de lediga på dagen,och har vårfest på kvällen. Jag hoppas verkligen att vi kan fara på festen! Det är ju så typiskt att han blir sjuk när det är så mycket roligheter på G. 

Fick hem det jag beställt för presentkortet jag vann förra veckan också,så nöjd! 

Helgen då? Riktigt bra. Var till svärisarnas villa i Vexala i Lördags. Vädret var verkligen inte på vår sida,men vi fick ju umgås inomhus istället. Kära Mariana,Atheer,och Matilda fick vi också träffa en sväng ❤ Måste komma oss ut dit oftare i sommar än vad vi var ifjol. Så härligt ställe! 

I Söndags fick vi finbesök av Jessica,Johan och barnen. Alltid lika skoj! 

Lejonen har vi ju förstås också följt,och de är så värda guldet! Vilka hjältar alltså! 🏆

Igår var jag och lillsyrran till Jeppis. Elias fick vara med Roger sålänge.
Syrran skulle på ett möte till skolan,men vi hann i lite butiker både före och efter. 
Jag besökte det nya loppiset ,och det kommer garanterat bli mitt favoritloppis bara alla bord blir fyllda. Var många tomma bord,men jag fyndade ändå en jacka och ett par Puma skor till mig,och en Hilfiger t-shirt till Elias. 

En hel massa blommor kom sig med hem också. Jag ska fixa ihop en plantering till en kvinna som går i pension. Hon har betytt så mycket för oss genom årens lopp,så det minsta jag kan göra är att ge henne en present. 💓

Ha en fin dag! 











Vexala







Inga kommentarer: